helgen ensålänge

Har varit en dunder helg redan nu!

Här kommer lite om dagarna iallafall ;)

Fredag: Efter skolan åkte jag ner till stan och träffade Anna, vi gick runt lite och köpte goda äpplen (kommer bild sen) det var ju även "allt ljus på Uppsala" så det såg vi riktigt fint vare.
Sen gick vi till resturangen Koh Phangan riktigt god mat är det där iallafall! vi hade trevligt skratta och prata :P
När vi skulle gå till bussen för att åka hem flummade vi lite :P
Vi åtke hem till Anna, vi kollade på filmen "skattkammar planeten" riktigt bra!! :D
Vi sommnade vid typ halv 3.

Lörddag: Vaknade, gick upp och sen ut med Annas vovve.
Efter ett tag blev jag hämtad och åkte med familjen till IKEA där jag köpte nya byrolådor, behöver värkligen det!
Köpte även lite andra saker också så det tog as lång tid :P

Åkte sen hem och satte mig direkt vid datan x) 

Det var min helg det! kommer även bilder :) 
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0