Snö?? NU???

Skolan som vanligt idag inget speciellt... På morgonen kollade vi på bio "the young Victoria" den va bättre en jag trodde men inte direkt att rekomendera :P

Runt lunch tid började det snöa också :O helt sjukt... Såklar gick alla ut och hade snöbollskrig var dock inte med eftersom jag var på lektion då... kul -.-

Efter skolan drog jag iallafall hem till axel med Axel och Wille vad där till typ 8 halv 9 eller nått när jag gick hem var det ju typ som om det hade snöat i några dagar va fan as mycket snö :O

Dock är jag en sån person som älskar snö men jag tror aldrig det har kommit snö så tidigt på året alla nadra år har man liksom tänk "nä det blir nog ingen snö alls i år" och nu är det det innnen det ens varit höst :P

Fan.. Nu måste jag ju köpa vinterskor :/ inte min starkaste sida att göra...

Kommer in några bilder från dagen också
Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: syster

du vet att det här kmr bli den kallaste vintern på tusen år? :P

2010-11-10 @ 23:13:52
URL: http://elladahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0