Det bästa med julen?

jahapp... nu har jag varit sjuk i 4 dagar och tre nätter. det börjar lägga sig nu men a jag vet inte när detta kommer ta slut, snart hoppas jag på.

Det finns inte så jätte mycket att skriva eftersom jag nästan inte gjort nått alls här hemma.

Jag är glad att det är jul nu iallafall.
Vad tycker ni är bäst med julen?? rösta här nere så får jag se vad ni tycker :D 

Om det inte går att fylla i en av alternativen så tryck på "view results" när du kommit in där trycker du på "välj alternativ här" elr nått liknande står det så röstar man bara där isåfall :)



webvoter poll
Bäst med julen?
nniico
Fjällen (skidor/snowboard)
Julbord
Julklappar
Julrea
Julstämmning
Kalle Anka (Alla julfilmer)
Snön
Övrigt

View results
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0