GOD JUL!! :D

GOD JUL ALLIHOPPA!!! :D

Ja nu är det ju jul och jag antar att många har fullt upp idag.
Jag kommer iallafall ha det fullt upp nu ett tag.
Ska vänta tills klockan bli 15.00 då Kalle börjar på tv, som tradition i familjen kollar vi på det varje år och jag tror alla familjer gör det! :P
Har sett det i 13 år och det är fortfarande lika bra! antagligen för att det bara går en gång på året.
Efter bli det väll att bara umgås med familjen, sen käkar vi väll julbord sen blir det PAKETÖPPNING!! :D
Har inte fått så många paket i år, menmen det gör inte så mycket.

Fast jag har redan fått ett paket när jag vaknade :D
Det var Eragon "den äldste" boken som jag har önskat mej så den blev jag ju glad för :P

Nu längtar jag bara efter att få öppna det andra och det kommer antagligen bild på det senare elr imorrn.

 



Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0