Film marathon

Ska åka till knivsta med Anna idag dåra.
Kommer och hämmtar mig runt 2 eller nått sånt.
Vi ska vara själva hemma ikväll så då ska vi ha kolla på 6 filmer :P haha hur kommer vi kunna orka?
A det blir iallafall Harry Potter marathon :P
Vet inte om ni vet det så jag säjer det nu, vi brukar nästan jämt kolla på olika marathon filmer som tex. american pie osv

Haha filmerna är faktiskt ganska ute nu men om man kollar på dom med rätt person och om man kommer in bra i filmen så jäklar e dom riktigt bra! :D

Vet inte om det kommer bli nått inlägg senare ikväll då det får vi se lite beroende på när vi ska börja se alla filmer.

Imorrn vet jag inte riktigt när jag kommer hem eftersom vi ska sova borta i Knivsta och lär ju vara med varandra ett tag imorrn också så..

         

Vilken av dom tycker ni e bäst??
Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fett najs med HP Maraton jue :O 6:an är bäst! :)

2010-10-17 @ 16:52:26
URL: http://lovisawashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0