Helgen med Anna

Har inte blivit så mcket uppdaterat nu eftersom jag är hos Anna och igår kväll åkte vi och käkade med hennes familj sen på kväll kollade vi på en film runt typ 12, vi kollade på skönheten och odjuret haha så himmla söta va dom och jag älskar disney filmer faktiskt :) speciellt låtarna i dom.

A idag har vi varit ute med hennes hund som ni ser på bilderna här nedan.
Riktigt söt är hon :)
Nu sitter vi iallafall som ni kanske märker vid datorn och beroende vilken tid hennes mamma kommer hem ska jag kanske följa med och kolla på ett hus.

När jag kommer hem som blir nån gång runt två så ska familjen fira pappa som fyller år.
Tårtätning blire då som det även var för ett tag sedan.


  
    
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0