hmm dagen i skolan :/

Nja har inte varit bästa dagen kan man ju säja..
Hm morgonen började bra, fick nya converse som jag kommer lägga ut bild på sen :) Skit fina är dom iallafall <3
Sen i början av skoldagen gick det hur bra som helst och så... runt klockan 1 blev det lite jobbigare hade jätte många lektioner kvar och det var as kallt och allting...

Jag var riktig nere idag men som tur är hade jag mina underbara vänner som fanns där även jag var sur:).
Älskar dom iallafall så jävla mycket så det finns inte... <333

Nu har jag kommit hem och ska snart iväg till ridningen.
Känner värkligen inte för det idag -.-
Men a det brukar ju bli bra när man väll är hos hästarna, det blir det alltid.

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0