kör väll lite skateboard som vanligt ^^

Hallojasan! :D

Vaknade för drygt 1 och 1 halv timme sedan :)
Har käkat frukost och kollat på tv och är nu inne på datorn, jag funderar på att leda några spel men vet inte hur mycket den här datorn pallar men a vi får se hur det blir med det ;)

Ska väll ut och åka skateboard sen öva på lite nya trix och så, dock kör jag mest street men a det e ju kul att trixa lite smått också! :)

Senare tror jag det blir till att åka till Stenhagen (typ runt 2 eller 3 dårå) ska till Anna då, vet inte riktigt vad vi ska göra men det återstår att se :)

Btw kolla in min mixpod som är åt vänster, tryck bara på play knappen så börjar den spela eller meny så kan ni själv välja nån av mina låtar ;)

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0