Nytt schema fy...

fan seriöst sämsta schema vi fått ever!! :O slutar fan halv 4 varenda dag! tror verkligen ingen är nöjd med det!
Asså a har värkligen damp på det... Hade även vår sista lektion med Andreas som sagt upp sig för att vara pappaledig, ganska synd tycker jag iallafall.... Nu längtar jag bara till höstlovet och vill att det ska vara en sån seg vecka som möjligt!

Imorgon ska jag,Anna, Anna, Linda och Maja käka mat tsm och bowla sen ska hela gänget sova över hemma hos Anna ;) Hon fyller år så vi ska ha lite trvligt tillsammans då, riktigt kul kommer det bli kommer antagligen ta massa bilder som jag lägger ut på bloggen men eftersom jag kommer vara där så blir det inget mer inlägg förens lördag.

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0