Snacka om smart!

A ennu en dag i skolan.. Riktigt bra var det idag faktiskt, Haha älskade lunchen idag va pankaka mums :D och jag satt med några kompisar och käka som vanligt såhär, sen när jag skulle dricka mjölk sa Elias nått som fick mig att gap skratta som jag råkade spotta ut mjölken på golvet haha ^^ lyckat :P

Slutade halv 4 idag och hade brottom hem eftersom jag skulle rida i bärlinge, Men jag gick hem med Elias och Sam som följde med x) bytte snabbt om och gick ut till bussen och väntade.

Efter ett tag precis när bussen skulle komma kom jag på att jag glömmde nycklarna hem och VANTAR inte okej!
Så jag frös as mycket om händerna och fick vänta i en timme på att nån skulle komma och släppa in mig men a som tur va så var mina grannar hemma så jag va inne hos dom sålänge :P Snacka om smart!

A har väll inte så mycket mer att skriva nu. :)



Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0