Stan med skola då..

Åkte buss till stan med Biim och Alice på morgonen.

Hela dan har klasserna varit på "stadsvandring" gick hela med Axel och Biim, dock var det Axel som gjorde mest dåra :P

Slutade typ 1 tror jag och då gick jag på stan med Biim träffade några skojjiga människor haha lägger kanske in en video på min polar David om min kompis lägger upp den på youtube :P

Haha har nu iallafall kollat på "Scrubs" och "How i met your mother" riktiga favoriter.. :P

Inne i kyrkan som vi va på med klassen såg vi en vaxdocka :O
Jag tyckte hon såg riktigt riktig ut iallafall kommer en bild här också så vad tycker ni?? :O



Här är även en bild som jag tog vid en bro :)


Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0