Toppen dag!

Kemi provet idag då :P Hihi gick ganska bra och jag svarade smart och påpluggat på alla frågor.
Innan jag gjorde provet frågade jag även om jag kunde få en stjärna i kanten om jag svarar på alla frågor även om det e fel svar :D men då blev han arg och sa nä för jag hade glömmt att räcka upp handen :(
Men a jag tror det gick bra, vet inte när jag får tillbaka resultatet men snart hoppas jag!

Hade även idrott med volleyboll som jag e så himmla bra på också! Haha körde med Elias och Biim och a vi äger!

När vi hade ganska lång rast hängde jag med Wille, Axel, Elias och Marcus. Vi tog Marcus bok och sprang runt i hallen och kastade den mellan varandra medans Marcus försökte ta den, moahaha x)

Slutade även en timme tidigare eftersom vi inte hade nån svenska idag;)
Hehe en riktigt toppen dag!

 

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0