Kom på att jag är vänsterhänt...

Ja bowlingen igår hmm kan ju säja att jag kom sist x) började med att jag råka slå klotet innan man fick så nån som jobbade var tvungen att fixa det efter råkar jag slå klotet rätt i rännan asså den åker inte fel av vsig själv jag gör det värkligen i rännan två gånger i rad, sen sista gången jag kastar kommer jag på att jag är vänsterhänt....
Haha hur lyckas man?? xD

På kvällen körde vi sanning elr konsekvens och a det var skit kul!! :D
Vi var även ute och Linda började blöda i munnen som in i helvete men sen fattar vi att hon skämtade -.- hehe inte okej.

A riktigt kul hade vi hela kvällen iallafall!

Dock är det inte lika kul att min mobil har gått sönder totalt så jag kan inte ens vara inne på den  (så ni vet om jag inte svarar på sms) Så den ska jag lämna in på måndag.
Jag klarar mig fan inte utan mobil mitt liv liksom finns i den!



















Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0