Ganska bra koll :P

Ennu en ny dag idag och jag ska tillbringa min dag med Axel som e en av mina bästa vänner :) så riktigt skojjsigt ska det bli :)

Vaknade typ halv 10 vilket e hyffsagt tidigt iallafall med tanke på att jag la mig runt 1 halv 2 igår :P
Kollade på "sagan om dom två tornen" med pappsen :P haha 3 timmar ^^
Men dom e faktiskt ganska bra om man fattar vad som händer och eftersom jag har sett dom några 100 gånger har jag ganska bra koll :P

Haha vet att det inte är nån film många kollar på så jag ska inte säja att jag "värkligen" rekomenderar den till andra men jag tycker dom e riktigt bra iallafall ;)

Ska även slänga in en "dagen outfit" snart :)
igår blev det ingen men a ni kan ju kolla på nån bild så ser ni iallafall vad jag hade ;)

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0