Hammarskog.. inte okej

Som sagt var jag i hammarskog med skolan idag riktigt roligt *host* *host*
Men iallafall så blev det halvtimmes bussresande dit, jag och Biim satt i knät på random killars knän för det inte fick plats i bussen, men det är alltid mysigt med lite när-kontakt x)

iallafall så ränner vi omkring i skogen i två timmar -.- Ingen mat får man heller på två timmar, hur klarade sig alla?? jag och Biim höll iallafall på att dö pga. det.

Men a skolan slutade precis efter så det var ju riktigt härligt.
Jag och Biim drar hem till mej ett tag och spelar lite på mina gitarrer och kollar på "she's the man"
Sen tar hon bussen och rullar hem..

Inte lika kul att vara hemma själv men jaja nån gång då och då måste man ju det antar jag.

Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: David Blom :D

Haha närkontakt ;P fan va nice.... men korv efter ju! Ni gillar väll korv? :o haha :s x)

2010-09-24 @ 23:08:41
Postat av: Nico

Svar till David: haha ja men hade föredragit att få det på resans gång :)

2010-09-24 @ 23:11:49
URL: http://nniico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0