Tjockisar på hög nivå

Sorry att jag inte har lagt in nått idag men jag har haft fullt upp.
I skolan har det varit völdigt bra.

Började såklart inte så bra eftersom jag glömmde min skåpnyckel hemma :S
Men a det gick bra endå :P

Svenska och So lektionen var dunder bra eftersom vi inte hade några lärare så alla tjejer stirrade ut genom fönster på tre killar som var riktigt snygga :O
Haha det var riktig kul iallafall :P

Efter skolan drog jag, Axel, Wille, Elias, David, Sam, Marcus (tror inte det va nån mer) Till Ica och a vi hade riktigt kul! Wille sjusade mig i en barn vagn där inne och vi blev såklart tillsagda men det var kul så länge det varade :D
Marcus köpte kyckling som gick ut och käkade (fick även en glass av honom) :) sen gick vi in och köpte munkar haha tjockisar på hög nivå :P

Ajja sen drog alla hem och jag åkte på en gång till ridningen det gick väldigt bra med hoppning på 60 cm :)
Har nu kommit hem och käkat och läst lite. Har även sökt efter en medryttarhäst och hittat en väldigt fin som jag och mina bästa vänn Anna mejlat till ^^

Kommer även en massa bilder på dagen och outfit!

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0