Bästa på länge..

hmm dagen idag... nja har ju vart lite sådär. Trodde hela dagen skulle vara heelt bläää men det bättrade sig efter skolan.

Åkte ner på stan va på Ugc ett tag sen träffade jag massor av folk och det var ju sjukt kul! tror inte jag har haft så roligt på as länge :thumbup:

Drog hem nån gång runt halv 7 käkade och så och ska kanske ut och träffa Axel och bara snacka men vi får se :)

Imorrn kommer jag inte skriva något förens på kvällen runt 10 elr något för vi ska fira mig på 4H med tårta, kakor, saft och presenter :D Hihi (a)
Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: Liger

Have a great Celebrations.... Best wishes for today :) have a great day :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0