Dag 1 och 2

Träffade Biim på stan igår och innan det var jag på Ugc med några folk! :D

När jag träffade Biim fick hon först sin födelsedagspresent av mig (aa) hihi! hoppas hon blev nöjd! :D
Sen gick vi runt lite köpte glass och jordgubbar och satte oss på en brygga :) det var ju liksom riktigt härligt väder igår så, en riktig sommardag alltså :)

Sov sen hos henne och det blev massa godis och tv tittande :)
Åkte dock hem tidigt eftersom jag skulle jobba hela dagen på 4H, klockan 8 åkte jag från Biim och va på 4H ungefär vid 9.

Eftersom det var ett riktigt härligt väder även idag vart det riktigt härligt att jobba faktiskt!! :thumbup:

En ponny som nyss blivit duschad om benen (a)


Vid bryggan med Biimsan :)


Gårdagens outfit!


Biim du är den ända som förstår den här bilden x)


Nää nu tror jag att jag ska dra ut och träffa Axel ;)

Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg - bloppisblogg!

Hej!

Välkommen in till min bloppis blogg! :)

Ta gärna en sväng in och kolla ifall du hittar något intressant.

MvH Ellinor.

2011-04-24 @ 02:29:53
URL: http://ellinorsbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0