hmm dagen....

... började ju bra... letade efter min mobil i två timmar då jag hade tappat den i fårhagen, och när jag ringde till den hade jag såklart inget ljud på så... va as sur på att jag inte hittade den.... det första som händer då Anna ska hjälpa mig att leta är att hon hittar mobilen på en gång..... -.-

Det var ju bra, men a det var ju typiskt liksom att jag letat i två timmar sen hittar hon den på engång...

Ajaa.. Fick iallafall födelsedagspresent av Lisa från london :D Boddy Butter, mysiga tofflor och underkläder :D moahaha vad jag älskart!  (kommer bild)

Imorgon ska man även träffa Biimsan nere på stan tummen upp för den :thumbup:
Får se vad vi hittar på men vi har ju alltid sjukt roligt så jag ser bara fram imot det ;D¨

Jaja, nu kommer väl lite bilder ;)

Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0