Nanny McPhee

Har kollat på Nanny McPhee precis :P

Jag kollade på första filmen för flera år sedan och det va då min favorit film, nu kollade jag på andra filmen och a jag gillar filmerna liksa mycket som för några år sedan.

Personligen tycker jag den första är bättre men men det är väll en smaksak.

Nanny McPhee är ju dåra en nanny, men inte vilken nanny som helst.
Hon åker till barnen även om hon inte är dit bjuden för att lära dom att fåå ett bra beteende.

McPhees motto är "när ni inte vill ha mig men behöver mig, då måste jag stanna. men när ni vill ha mig men inte behöver mig, då måste jag åka"

Det här är den första filmen :


Det här är den andra :

Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: Livrädd med stil | Västerås bloggare

Sv: Åh tusen tack, gud vad glad jag blir hihi!

2011-02-13 @ 15:00:26
URL: http://nonstop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0