Skönt att prata ut ;)

Skolan som vanligt, inget speciellt att skriva om...

Efter åkte jag och Elias ner till stan och gick runt lite, käka på burger king och så ;)
Sen gick vi tillbaka hem men va ute och typ snacka..
Det var jäkligt skönt att bara prata ut med honom.
Fick iallafall mycket sagt och så (Y)

Pallar verkligen inte med skolan längre...
Så jäkla jobbigt att vara där varje dag träffa samma personer som är olika hela tiden, as jobbiga lärare och jobbiga tider osv...

Men aja jag antar att skolan är ett måste just nu...

Hade bild idag och jag ritade den här bilden, inte direkt den finaste men aja blev väll nöjd iallafall :)



Här kommer även en bild som jag ritade för ganska länge sedan, men a bilden "betyder" ganska mycket för mig elr vad man ska säja:


Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0