Hemma från sälen! :D

Har kommit hem efter en lång vecka i fjällen! har varit riktgit härligt tänkte berätta lite om vad jag gjort.

Ja, jag kan ju börja med att säja att jag åkt snowboard med familjen som jag antar att dom flesta gör i fjällen. Vi har även käkat på resturang eftersom min mamma fyllt år.
Va även på bio med Ella och Robin medans mamma och pappa gick på nån sort spa/bad grej :) kollade på "Gullivers resor :P ganska bra men a det är ju en smak sak.
Blev även spel på kvällarna, i vår familj spelar vi alltid "and rolling" och "plump" haha man kan väll säja att det blivit lite av en tradition.

Har även kommit på att när man är bortrest och inte har något att göra, när det liksom inte finns nån att vara med och så, hur mycket man tänker :O jag tror jag har tänkte 3 gånger så mycket som jag brukar göra dagligen liksom och på hur skönt det är att bara chilla och tänka igenom allt.. haha det var bara en liten grej som jag var tvungen att slänga in där ;)

Det har tyvär inte blivit så mycket bilder i backen som jag hoppades pga väldigt snööigt och blåsigt så man har liksom inte riktigt kännt för att ta ut handen ur vanten och ta fram kameran. Sen har man också åkt så mycket att kameran blev lite bortglömd ibland.


Aja nu kommer lite bilder iallafall! :D

   

 

 

  

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0