Biim&Lisa <3

Har vart med Biim hela helgen så det har inte blivit nått skrivet :P
Har varit så jäkla upptagen hela veckan också så det har inte blivit skrivet där heller...
A vi har typ vart ute, på stan, pluggat, kollat sräckfilmer och sånt:P

Kollade först på "the messenger" sen på "a american haunting" så jäkla bra!! :D
Borde se dem :P Det är iallafall två förslag på skräckisar om man skulle få för sig att se nån... :)

Nu bli det bildbomb!! :D


 Biim&Jag
 
Jag&Biim


Jag&Biim

Biim Frischenfeldt

Jag siterr i trädet (hade jävligt bra balans) :O

Same here!







Älsk! <3




  
Höhö mitt öga :P



Såhär ser Biim ut vid SO pluggning

Biim&Jag






Hahah hade Jääävligt rolig helg med Biim :P

http://biimfrischenfeldt.bloggplatsen.se

Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: Hanna M

Jag såg an american haunting på mitt tolvårs fest, sjuuukt bra! :D

2011-02-08 @ 16:25:29
URL: http://hannashappyending.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0