Hemskaste dagen :S

a jag ska berätta...

Började morgonen med att åka till 4H (vaknade runt halv 2 så jag va på 4H halv 4)
Tog hand om hästarna osv :) jätte mysigt!
När vi var klara i stallet åkte hon jag red med hem och jag väntade på att min mamma skulle komma, så jag gick in i en lokal vi har på gården. Gick in i köket för att kolla om det fanns nått gått att äta... När jag går ut ser jag.. en man som står tryckt mot fönstret och kollar in :S (det var väldigt mörkt ute pga att klockan va runt 8) jag får en chock och bli skit rädd... Jag går och sätter mig och bara kollar på honom när jag hör honom säja: det är lungt??
Han börjar snacka om att han ägde gårde för typ 10-11 år sedan och hade hund dagis?? låter inte klokt eftersom jag inte tror på att det var ett hund dagis på 4h gården..

iallafall han står och pratar och plötsligt säjer: får jag kolla på lokalen? jag säjer ingenting och då frågar han: hör du mig? då säjer jag bara ja. han säjer sen jag går nu, hejdå tjejen.. sen går han?
Jag satt och skaka som in i helvete efter det...

Går och sätter mig under ett bord eftersom jag inte vill se ut genom fönsterna.
Pratar med älsklingen Anna i telefon till mamma kommer efter 1 timme...

Det här e verkligen nått man INTE vill råka ut för på 4H och det hände... Det kunde vart värre men man förstår inte om man inte upplevt det, och en sak säjer jag. Jag kommer ALDRIG vara där själv på kvällen igen...
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0