Stan igen då..

Jahapp nu är man hemma da efter en yttligare dag på stan.

Haha hade skit kul med Anna:P
Speciellt på donken ;)

Jag: Hej, skulle jag kunna få två sånna här, äh va fan heter det nu då
Anna, vad heter det!?

Han i kassan: Vad tänker du på? glass? milkchake?

Jag: nää...

Han i kassan: hmm... vadå då?

Jag: hmm...
Jag: juste två glas vatten :)

Han i kassan: Haha vatten?

Jag: a precis :)
Haha så jäkla bra ;)

Och när vi satt inne i en galleria och käka brända mandlar:

Gick förbi några tjejer bara...
Sen kommer en av dom fram till anna:

Tjejen: Varför kollar du snett på min kompis?

Anna: va? jag har inte kollat på din kompis

Tjejen: Jag såg ju att du gjorde det?

Anna: asså nej?

Tjejen: Nej men gör inte det!

Sen gick hon, man bara wtf? x)

Haha aa så riktigt kul har vi haft idag iallafall.
Köpte även en BH och present till Wille :)
Har även gjort om mina naglar igen men det kommer i ett annat inlägg ;)
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0