Gårdagen <3

Kunde tyvär inte skriva något igår eftersom jag kom hem ganska sent.
Var hela dagen med Axel och Elias :) <3

Var på ugc från att jag hade kommit hem från hästarna till typ 5 eller nått då vi åkte hem till Axel. Käkade mat där, spelade minecraft eller a Elias gjorde det medans Axel va inne på internet så jag va väll me båda snackade och hade allmänt kul :) Saknar verkligen gårdagen ;)<33

Nu sitter jag iallafall i datasalen och skriver nån svenskauppgift som ska vara klar om kanske en vecka eller nått.
Efter skolan åker jag ner till stan och ska träffa Anna så jag vet inte riktigt när jag kommer hem och vet inte när jag kommer skriva nått då men vi hörs! :D


Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0