Inte klaga!

Sitter hemma och e sjuk... Har kollat på tv typ hela morgonen och är nuu inne på datan, har även spelat på gitarren men har inte blivit något sjungande till eftersom min röst är helt fuckt up nu när jag har as ont i halsen..
Hmm, inte det roligaste direkt men aja jag ska inte klaga, är nästan aldrig sjuk och har inte varit det på typ as länge så va fan det händer alla någon gång.

Dock hade jag velat träffa brorsan på stan idag men aja det får väl bli någon annan dag...

A har inte direkt något intressant att skriva igentligen ^^

Skulle även på möte idag men det får jag väl hoppas över. och imorgon skulle jag firat min födelsedag med Anna och Lisa på 4H men det får väl bli nästa vecka om jag inte blir frisk nu helt plötsligt.

Jag tror jag ska göra värsta sattsiga headern nu men ja det får vi se om den blir så sattsig som jag hoppas xd

Hmm.. nu har jag faktiskt inget mer att skriva om men jag skriver mer om jag skulle komma på något.

Nu kommer iallafall bilder från förra sommaren. Hade ju riktigt kul då och varje gång jag ser dom här bilderna kan man se ett leende på mina läppar :)

  
Puss o Kram Nico

Kommentarer
Postat av: Marie

Börjar skratta varje gång jag ser andra bilden du la upp ! x)

2011-03-30 @ 18:10:16
URL: http://mahriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0