Jag gjorde det!

Ha jag gjorde det faktiskt! jag gick upp klockan 7 på morgonen tog på mig klädere och gick ut och sprang :P
Moahaha jag troodde helt ärligt inte att jag skulle det men jag gjorde det! haha
Det var iallafall riktigt härlig! Om jag fortsätter såhär tror jag det kommer bli en riktigt fin sommmarmage ;)

Nu är jag iallafall i skolan och håller på med mitt svenskarbete där man ska skriva 8 kap om sig själv, och a jag är faktiskt helt klar nu! Och jag ska sitta här i typ 1 och en halv timme till ;)

Senare typ runt 5 tror jag att jag ska ta ut min skateboard och åka till rampen ;) Vi får se hur det bli men jag är riktigt sugen på det nu iallafall.

När jag kommer hem kommer även dagens outfit och nya naglar ;)
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0