Min födelsedag

Hihi idag är det min födelsedag! (A)

Vaknade typ skit tidigt och bara väntade på att alla skulle komma in men under tiden så fick jag en grattis sång av axel i telefon hihi (A)

Ska typ äta tårta snart tror jag, mums!

Har även fått mina presenter.
Det blev den tredje Eragon boken, en as snygg tröja, pengar och en halvakustisk gitarr!

Det var inte så mycket men jag är skit glad ändå för jag älskade min presenter :P
Jag ska även färga lite mer svart i håret som jag fick gratis från frissören igår som present så jag ska väll åka och göra det idag i gues;)

Senare på kvällen ska vi käka på resturang också, men det komemr iallafall in bilder senare under dagen ;)
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0