Ny färg och allt

Efter skolan drog jag och Biim ner till stan och jag färgade mitt hår!! :D det blev svart underhår, jäkligt nöjd blev jag! ;)

Åkte sen hem med Biim till Biim och käkade lite mat, spelade gitarr och så. Åkte sen med Biim och Natha till Skyttorp eftersom Biim skulle ha en spelning, det gick skit bra tycker jag iallafall!

Kommer bild på den nya färgen imorrn elle nån annan dag.
Imorrn fyller jag även år så jag ska väl försöka sova tillräkligt länge så alla andra hinner gå upp innan :P sen blir det väl att käka tårta och lite sånt sen på kvällen ska vi käka på resturang, alltså min familj och Robin. Blir på en thai resturang ;)

Aja jag känner mig faktiskt lite smått trött just nu och ska väl fundera på att gå och lägga mig.

Så godnatt allihoppa! :D <3

Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0