Tack :)

Har precis kommit hem.
Skolan... ja det har vart nice i guess om det nu kan vara det i skolan :P Beslutade iallafall med alla andra i klassen att vi ska ta mer en 10a var till skolan imorrn så vi kan köpa typ en Merci ask och nån blomma elr ngt till vår engelska/franska lärare eftersom hon ska sluta nu till sommaren och alla i klassen tycker hon har varit sjukt bra, så det blir bara en lite present till henne från oss i klassen :)

Och ja har vart på stan nyss, gick och köpte en tröja (som det kommer bild på) och svart hårfärg eftersom min färg håller på att gå ur (alltså svart underhår) kollade även på att få knallblå färg men eftersom man måste bleka innan fick jag inte göra det för tillfället och jag tror inte ens jag vill göra det då eftersom håret kommer bli helt fucked up då såå... Det skiter vi i!

Blev sjukt glad för tröjan iallafall så tack Mamma :) <3




Nu ska jag iallafall skriva en uppsatts om Troja som ska in imorrn :S
Och skriva svar på mitt Fysik prov som ska vara klart till sista maj.

Önska mig lycka till! :D


 
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0