Helgen med Anna!! :D

Är hos Anna och har vart här hela helgen så det är därför jag inte bloggat något.. SORRY!!!!!

Men igår kom hon till mig när jag slutat och då åkte vi först till 4H för att kolla till en av hästarna, sen åkte vi till stan och spelade på Ugc, va Annas första gång där så det var trevligt att få visa henne vad jag håller på med typ varje dag x)

Jaa käkade senare på  Subway och HAHAHA kulkul!!
Åkte senare vid 22.00 hem till Anna och kollade på musikvideor och lite sånt :P

Idag gick vi även upp klockan 7 på morgonen för att senare åka till 4H då det var någon form av "utbildning" och ja sen va vi på Gränby och senare när vi fick skjuts hem så stannade vi till vid Maxi och köpte en "Lyx milkshake" Och FY FAAAAN va gott det var!!!!!! Verkligen något att rekomendera! :thumbup:

Jaja ska väl hem nån gång ikväll så jag skriver väl mer då i guess ;)

Hare bra så länge folket!! (y)
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0