Yaay!

Har vart på stan efter skolan och hittat nya shorts! yaay!
A spelade även lite på Ugc som vanligt x)
Har åkt lite sk8board också som vanligt xP

As taggad inför imorrn då jag ska vara med Biim hela dagen eftersom vi sen ska åka och kolla på en konsert! :) kommer antagligen bilder imorrn kväll då också.

Kommer även dagens outfit imorrn men inte idag då jag inte tagit några bilder och kameran är urladdad just nu :P
Funderar även på att ta med mig sk8boarden till skolan imorrn och åka i korridoren när skolan slutat då det inte är något folk där! det verkar as nice ;)

Plus att det säkert blir lite awesome bilder då också x)
Men vi får se hur jag gör med det :P
Puss o Kram Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0